
За підсумками першого півріччя зафіксовано зростання продажів продукції підприємства «ЗІП», реалізованої через торговельні мережі. Цей канал продажів є одним з основних, оскільки через нього реалізовується третина продукції підприємства. Сумарно загальне зростання продажів всієї продукції «ЗІП» у торгових мережах становить 2 % за перше півріччя 2013 року.
Найбільше зростання продажів показала ТМ «Fixator», її зростання в першому півріччі становить 21 % порівняно з аналогічним періодом 2012 року. Для ТМ «Fixator», яка є наймолодшою торговою маркою компанії «ЗІП» і випускається тільки з 2011 року, це важливий етап у розвитку бренду.
Зростання продажів спостерігається і серед найпопулярніших торгових марок підприємства – брендів «Зебра» та «Мальва». Так, зростання цієї продукції в першому півріччі становить 10 %.
«Продукція компанії «ЗІП» реалізується в 79 гіпермаркетах України. Серед них такі гіганти будівельної роздрібної торгівлі, як «Епіцентр», «Нова лінія», «Leroy Merlin» тощо. Крім того, підприємство «ЗІП» має свою власну потужну систему збуту, що складається з 31 філії по всій країні. Дані щодо цього каналу продажів ми опрацьовуємо окремо», – говорить Олег Захорольський, директор із розвитку та засновник підприємства «ЗІП».