Промышленное предприятие ЗИП

Ринок лакофарбових матеріалів України: підводимо підсумки 2017 року

Український ринок лакофарбової продукції у 2018 рік вступив із позитивними перспективами. Загальна економічна ситуація має незначні, але все ж покращення, що дає надії і на розвиток вітчизняної лакофарбової промисловості.

«ЗІП» про минулий рік

основной принцип работы предприятияУ порівнянні із 2016, у 2017-му ринок лакофарбової продукції став стабільнішим, попит на ЛФМ виріс, з’явилися новинки. Це стосується як продукції індустріального призначення, так і лакофарбових виробів для побутових ремонтних робіт.

Фахівці помітили: тренд йде на збільшення довговічності матеріалів, які застосовуються в роботі. Цікавить вже не просто матеріал, а те, який захист він зможе забезпечити і на який термін.

Споживча частина ринку ЛФМ розділилася на два сегменти. До першого належать ті, хто хоче заощадити, обирає дешеву продукцію, не турбуючись про високу якість і готовий повторювати роботи із захисту поверхні щороку. До другого – споживачі та професіонали, для яких важливі якість покриття і його багаторічна служба.

Із якими проблемами стикаються виробники ЛФМ в Україні і як бачать шляхи їх вирішення?

Среди основных проблем производителей лакокрасочной продукцииСеред основних проблем виробників лакофарбової продукції: високі ставки кредитування, дефіцит сировини, її нестабільна якість, малий попит. Основні труднощі спровоковані загальною ситуацією у країні: незначним рівнем зростання основних макроекономічних показників, низькою інвестиційною привабливістю економіки України, відсутністю доступних джерел фінансування, високим рівнем інфляції на тлі низької покупної спроможності населення. Виробники лакофарби повністю залежать від цього.

Найближчі перспективи українських ЛФМ

Александр БричковВ одному зі своїх інтерв’ю виконавчий директор Асоціації українських виробників лакофарбової промисловості Олександр Бричко зазначив, що найбільші перспективи розвитку та підвищення попиту очікують водно-дисперсійні матеріали.

Справа у тому, що всесвітні вимоги екологічних стандартів постійно підвищуються. Існують навіть стандарти якості повітря, розроблені для певних приміщень – шкіл, підприємств харчової промисловості, громадських закладів. І більшість світових виробників ЛФМ на перше місце ставлять саме безпеку фарб. Прагнучи до Європи, Україна також не може обійти це стороною.

Виконавчий директор Асоціації українських виробників лакофарбової промисловості зазначив: сьогодні всі наші підприємства випускають водну продукцію, яка повністю відповідає європейським стандартам. Єдине «але» – ціна. Дійсно якісний та безпечний матеріал не знайти у найдешевшому сегменті.

Проблема популярності дешевого матеріалу в тому, що споживач не враховує терміни експлуатації. Наприклад, можна фарбувати дешевою і небезпечною фарбою щороку протягом 5 років, а можна фарбувати раз на 5 років, але дорожчою, безпечною і якісною. Прагнучи разової економії, врешті решт споживач програє і у вартості, і у якості. Якщо потрібен продукт євростандартів, із екологічним складом та гарантовано тривалою службою, варто у нього вкластися.

Достойное Делать ДоступнымЩо стосується продукції «ЗІП», основний принцип роботи підприємства – «Гідне Робити Доступним». «ЗІП» сьогодні навмисне утримується від виробництва дешевої продукції. Наша мета – зробити товар, який не поступається в якості продукту світових виробників, але при цьому за ціною буде доступним нашим покупцям.

Із прогнозами розвитку ринку ЛФМ у майбутньому році фахівці лакофарбової промисловості обережні, але сподіваються, що тенденції зростання ринку збережуться. Багато у чому все залежить від загальної економічної ситуації, прибутковості інших підприємств, розвитку будівництва та добробуту людей. Якщо позитивний приріст в економіці продовжиться, місткість ринку лакофарбових матеріалів також буде збільшуватися.


У статті використовувалася інформація з матеріалів KAPSTROY.KIEV.UA.

Наші бренди
Наші партнери
закрыть

Fieldset

 

Verification

закрыть

Supplier Data

 

; preloader