Промышленное предприятие ЗИП

Як масово залучати клієнтів: особливості

Одним з найважливіших інструментів в роботі будь-якого бізнесу є залучення клієнтів.  Завоювати довіру і лояльність клієнтів можна тільки завдяки індивідуальному відношенню. Виходячи з цього, існує кілька способів, які допоможуть привернути увагу клієнтів до вашого бізнесу.

  1. Правильне визначення цільової аудиторії.

как правильно обозначить аудиториюДля того щоб розвиватися і залучати нових клієнтів важливо розуміти, хто складає цільову аудиторію. Цільова аудиторія – це безпосередньо потенційні покупці продукту. Так, наприклад, ідеолог маркетингу Гарі Хелберт вважає, що перед відкриттям будь-якого бізнесу необхідно розуміти – чого ви хочете найбільше?

  1. Створення своєї унікальної торговельної пропозиції

создать уникальное утпУнікальна торгова пропозиція – це зброя проти конкурентів, оскільки саме тут ви можете представити свої конкурентні переваги. Провідні маркетологи радять взяти стопку паперу і на кожному окремому листочку написати свою перевагу або відміну, і після цього сісти і вибрати свої найкращі риси, що виділяють вас на тлі конкурентів.

  1. Обгрунтування своїх заяв

Виконуючи будь-які  маркетингові заяви, їх необхідно підкріплювати свідоцтвами або доказами, щоб зломити «опір» деяких клієнтів, які не хочуть їм вірити.

  1. Призвести гарне враження на клієнта

произвести хорошее впечатление на клиентаУ центрі будь-якого бізнесу повинен бути клієнт. Тому всі елементи бізнесу необхідно направляти на формування загального образу, де в центрі обов’язково повинен бути клієнт. Так, наприклад, один зоомагазин створив вітрину для тих, хто вперше купує акваріум, де були представлені всі необхідні пристосування, акваріум та докладний опис.

  1. Холодні дзвінки

холодные звонки

Ця технологія має на увазі під собою дзвінки по певній базі номерів з вже підготовленою промовою (скриптом). У скриптах зазвичай міститься пропозиція, заклик до дії і дедлайн.

  1. Інтернет

Интернет

Залучити клієнтів і підвищити рівень продажів можна за допомогою сучасних технологій та правильно розробленої реклами, яка дозволяє бути «на виду» у споживачів.

  1. Флаєри, листівки

Рекламні кампанії з роздачею листівок або флаєрів – це відмінний варіант стимуляції населення на вчинення незапланованих купівель. Флаєра зазвичай друкують під якусь конкретну акцію і роздають їх в місцях великого скупчення людей.

  1. Постійні зміни

Щоб постійно бути на слуху у споживача необхідно постійно доповнювати і розширювати свій асортимент, а також завжди тримати руку на пульсі сучасних ринкових тенденцій.

Безумовно, що це далеко не повний перелік засобів залучення клієнтів, але навіть застосування декількох цих інструментів допоможе отримати постійних і лояльних клієнтів. Не варто забувати, що навіть сама маленька зміна веде до кращого!

Наші бренди
Наші партнери
закрыть

Fieldset

 

Verification

закрыть

Supplier Data

 

preloader