«ЗІП» йде в ногу з часом, тому проводить екскурсії на підприємство для кращих шкіл міста. Екскурсія на «ЗІП» – це виняткова можливість на власні очі побачити найбільше лакофарбове підприємство України, збудоване з «чистого аркуша» за роки незалежності.
Дана можливість випала учням 10 А і Б класів, 11 гімназії нашого міста. В рамках екскурсії, учні познайомилися з власником підприємства – Олегом Івановичем Захорольським, відвідали лабораторію, де дізналися, що таке колір; побували на виробництві, де побачили, як розливається фарба, упаковка продукції, а також дізналися, як виготовляється тара під фарбу і з допомогою чого готова продукція доставляється споживачам.
З вітальним словом перед учнями виступив власник підприємства – Олег Іванович Захорольський. Він розповів про історію підприємства заснованого з нуля, зупинився на основних складових лідера і поділився «секретами» успішного ведення бізнесу.
«20 років тому ЗІПа не існувало. Наше підприємство засноване з нуля в 1995 році з унікальною місією – робити краще життя своє і людей, які стикаються з підприємством, створювати світ зі своїми цінностями, середовище, в якому комфортно і хочеться повертатися знову і знову»
Крім цього, Олег Іванович дав «настанови» на майбутнє, учням для розвитку їх професійного і особистісного розвитку:
«Ви повинні бути завжди в русі, навчитися працювати в колективі, брати на себе відповідальність і кожен день добре робити свою справу»
Також, учням розповіли, що таке маркетинг, торгова марка та основні складові маркетингової стратегії.
«Маркетинг – це рибалка, а маркетолог – це рибак, який визначає, коли «риба» спить, який «корм» запропонувати, в якій обгортці і по якому каналу його подати», – говорить начальник відділу маркетингу «ЗІП» Олена Лапіна
У лабораторії ми дізналися, що таке колір, як його перевірити, в’язкість продукту та як її визначити, а також побачили обладнання, на якому відбуваються випробування продуктів.
«В’язкість фарби найяскравіше характеризує її придатність до використання та на її характеристики – насиченість кольору, рівномірність покриття і яскравість. Вона повинна добре розтікатися, але не стікати» – говорить начальник технологічної лабораторії «ЗІП» Наталія Власова
На підприємстві, учням показали, як розливається фарба, упаковка продукції і склад, де зберігається продукція перед відправкою в торгові точки.
Після огляду лабораторії, виробництва і складу, де учні дізналися, що таке фарба, як створити колір, але залишилися два питання: У що наливається фарба? і Як вона доставляється споживачам?
На ці питання, з радістю відповіли: директор ТОВ «Промзипактив» – Роман Шостак і директор ТОВ «Еталон Пак» – Вадим Бунчук.
«ТОВ «Промзипактив» дбає про якість доставки продукції споживачеві, тому в нашому автопарку тільки сучасні, надійні та безпечні автомобілі», – говорить Роман Шостак
Також, ми відвідали цех, де з листа металу, завдяки високоякісному, сучасному обладнанню – виходить готова жерстяна тара під фарбу.
«ТОВ «Еталон Пак» – це сучасне, високотехнологічне підприємство з виробництва металевої тари»
«Наша продукція представлена на ринках України, Казахстану, Молдови та Росії», – говорить Вадим Бунчук
На цьому наша екскурсія закінчюється. Підприємство протягом всієї екскурсії дивувало нас особливостями виготовлення лакофарбової продукції, високим рівнем організації виробничого процесу та теплою атмосферою.
ЗІП – це не просто робота, це велика родина з унікальною місією – робити краще життя своє і людей!