Промышленное предприятие ЗИП

Як змусити клієнта думати, що товар цінний, а не дорогий

Найчастіше у хорошому товарі люди собі відмовляють через чималу вартість. Хоча, насправді ж, з урахуванням терміну та якості експлуатації, у результаті виходить, що товар за вищою ціною виявляється вигіднішим, аніж дешевий аналог. Як же довести це невіруючому покупцеві та переконати його у тому, що товар не дорогий, а цінний та виправдовує свою вартість на 100%? Вчимося у професійних продавців секретам переконання.

 «Ми не такі багаті, щоб купувати дешеві речі»

Це переконання існує вже давно і стало не просто словами, а справжньою аксіомою. Давайте розглянемо на прикладах, чому потрібно купувати товар дорожче, якщо такий же можна купити за копійки?

У деяких речах різниця очевидна. Наприклад, Adidas і Abibas – бренд з гарантованою якістю і підробка з неперевіреною репутацією.

А що, якщо на вид товар абсолютно однаковий? Таємниця різниці ховається у складі.

Наприклад, наше підприємство «ЗІП» виробляє фарби TRIORA на водній основі. Усі фарби, не залежно від виробника, у відкритій банці на перший погляд виглядають однаково. І навіть якщо почитати склад, ніби-то все аналогічно. Але … Підприємство «ЗІП» використовує у виробництві європейську сировину, а, наприклад, конкурент Х – вітчизняну. До європейської сировини більш суворі вимоги стандартів, за рахунок чого вона покращує якість кінцевого матеріалу. Тому й коштує трохи дорожче. Проте, продукт гарантовано безпечний, а в експлуатації служить удвічі більше, ніж аналогічний продукт від фабрики Х. Виходить, купуючи фарбу дорожче, ми робимо ремонт на 10 років. Дешевше – на 4-5 років. У підсумку доводиться повторювати роботи, купувати фарбу, допоміжні матеріали, витрачати гроші, час і сили.

Виходить купити раз, але якісно, ​​вигідно у всіх відношеннях. І ви, як продавець, прекрасно знаєте, що продаєте хороший товар, який вартий своєї ціни. Тепер завдання – пояснити усе покупцеві та переконати його в цьому.

Камені спотикання та як їх розбити

«Не можу собі це дозволити». І, на жаль, це буває дійсно так. Багато хто й насправді не може сплатити повну вартість товару. Не змушуйте людину сплатити серйозну для неї суму. Поясніть, чому це необхідно собі дозволити. Гарна покупка та, яка бажана. Тільки придбавши у вас товар із задоволенням, людина потім повернеться до вас іще раз. Така вже філософія правильних продажів.

 Як бути в такій ситуації?

  1. Доведіть клієнту, що товар йому необхідний.

Залучіть людину до бесіди і дайте їй найбільш привабливу інформацію про свій продукт. Не обманюйте, але покажіть плюси. Розкажіть:

Цим ви покажете себе професіоналом, викличете довіру. І навіть якщо людина не купить нічого зараз, цілком можливо, що вона підтягне свій бюджет і зайде до вас вже за тиждень за такою чудовою покупкою.

  1. Докажите клиенту, что товар ему необходимПродемонструйте товар.

Вже давно доведено, що навіть дистанційно в інтернеті людина охочіше купує те, що вона бачить. Так покажіть же, що може ваш вироб! Наприклад, якщо ви продаєте фарбу, продемонструйте пофарбовані матеріали, покажіть, як добре фарба покриває поверхню, як красиво виглядають на фото інтер’єри із вашими матеріалами. Потріть пофарбовану поверхню рукою – покажіть, як міцно тримається матеріал. Дайте покупцеві відчути фарбу тактильно. Доведіть усі переваги на практиці. Адже краще 1 раз побачити, аніж 100 разів почути.

  1. Будьте внимательны к своему покупателюБудьте уважні до свого покупця.

Прагнучи переконати і довести, не забувайте слухати. Навіть якщо ваш монолог буде сповнений цікавих фактів, він незабаром набридне людині. Продавець майже як лікар – людина приходить до нього зі своїми завданнями та проблемами, їй необхідна консультація та допомога. І якщо покупець готовий вести бесіду, слухайте його уважно та активно беріть участь у бесіді. Ви будете цікаві людині, тільки якщо зможете відповісти на усі її гострі питання.

Чого не можна робити, переконуючи у цінності товару?

Хороший продавець – всезнаючий продавець. Вивчіть досконально виробництво та свою продукцію. Полюбіть самі свій товар, знайте все про нього, будьте впевнені у його якості та сильних сторонах. Тоді ви точно від душі переконаєте покупців, що у вас не дорогий продукт, а цінний.

Наші бренди
Наші партнери
закрыть

Fieldset

 

Verification

закрыть

Supplier Data

 

; preloader