
Багато управляючих роздрібним бізнесом часто задаються питанням – як підвищити продажі? Для вирішення цього питання фахівці радять вдатися до двох речей:
- Продавати товари для більшої кількості людей, збільшуючи, таким чином, потік;
- Продавати на велику суму, тобто, підвищуючи середній чек.
Отже, виходячи з першого підпункту, для залучення більшої кількості людей можна використовувати різні прийоми.
Для цього можна розміщувати рекламні матеріали на шляху до магазину. Такий варіант дозволяє людині згадати про існування вашого магазину та заглянути в нього.
Як варіант можна використовувати рекламу на радіо, ТБ, в інтернеті та інших джерелах.
Також можна використовувати рекламні акції, які допоможуть залучити новий потік клієнтів в магазин та розбудити інтерес вже існуючих.
Також можна використовувати програму лояльності, наприклад бонусні карти або дисконти.
Тепер, давайте розглянемо, як же можна збільшити середній чек. Фахівці вважають, що для того, щоб збільшити середній чек необхідно оптимізувати роботу мерчендайзингу та продавців.
Налагодити мерчендайзинг дуже просто – достатньо привести в порядок полки: почистити їх, залатати всі діри та щілини, видалити пил та бруд, поміняти стиль викладення товару на полиці, зробити великі й виразні цінники. Тобто зробити все, щоб покупцеві було легко та зручно взяти необхідне, не вдаючись до допомоги продавців.
Що ж стосується роботи продавців – то тут необхідно підійти більш серйозно до цього питання. Необхідно навчити продавців, щоб вони могли довести угоду до каси, вміли працювати з запереченнями.
Для цього можна підготувати вже готові скрипти (шпаргалки з готовими фразами) для продавця, щоб процес роботи з реальними покупцями не лякав.
Таким чином, підбиваючи підсумки, ми можемо сказати:
- Для того щоб збільшити продажі необхідно збільшити потік клієнтів, а також збільшити середню суму покупки.
- Для досягнення поставлених цілей найкраще використовувати зовнішні маркетингові дослідження, мерчендайзинг магазину, а також підвищення ефективності роботи персоналу.
- Щоб зрозуміти всі свої недоробки необхідно проаналізувати роботу свого магазину, виявивши найслабші місця та зіставивши всі дані створити стратегію щодо збільшення продажів.