
Допомогти покупцеві знайти підходяще і зробити правильний вибір – це найвище мистецтво продажів. Як його досягти, на що співробітникам сфери торгівлі звертати увагу і у чому істинний успіх взаємодії продавця і покупця – розповімо у цій статті.
Правильна презентація – початок успіху
Стрічають по одежі: тому упаковка товару, розкладання і, нарешті, зовнішній вигляд самого продавця – все має бути охайним, привабливим і пробуджувати у людини бажання затриматися надовше.
Даєш інформацію!
Чим більше ви знаєте про свій предмет торгівлі, тим успішніше ви запропонуєте його покупцеві. А якщо є життєві історії, в яких ви особисто користувалися товаром або ж слушні поради щодо його раціонального використання, ви напевно викличете у покупця довіру. Пам’ятайте, що для клієнта дуже важливо:
- Розуміння того, що йому пропонують, знайомство з перевагами.
- Гарантія якості та можливість заміни. Так людина відчуває себе надійно і захищено.
Надавайте покупцеві тільки правдиву інформацію, будьте готові до будь-яких питань. Особливо досвідчені продавці передбачають навіть заперечення свого клієнта і видають бажані відповіді раніше, ніж людина задасть питання.
Психологи стверджують, що якщо перейняти темп мови співрозмовника та підлаштуватися під його настрій, можна викликати до себе симпатію і довіру, створити комфортне середовище для спілкування.
Проникніться тим, із чим споживач прийшов до вас. Уточнюйте деталі, задавайте доречні питання, підказуйте, співпереживайте. Адже продавець – це практично лікар, до якого покупець прийшов за порадою. Важливо правильно «поставити діагноз» і видати людині найкращі варіанти вирішення.
Що ще важливо в процесі спілкування з клієнтом?
- Не заплутати у виборі. Не пропонуйте багато варіантів – людина може розгубитися серед великої кількості вибору і цілком ймовірно, взагалі піти без покупок.
- Обов’язково згадуйте про акції, зниження вартості, знижки та вигідні пропозиції.
- Маленькі бонуси при купівлі. Людям приємна увага. Тому завжди тримайте під рукою подарункові календарики з логотипом своєї компанії, повітряні кульки для дітей або просто вазон з цукерками. Позитивна емоція в процесі покупки – це великий плюс до вашого професіоналізму.
Перевага продавців у тому, що вони самі щодня щось купують. Тому опрацьовуючи презентації та діалоги, можна завжди поставити себе на місце покупця та передбачити, чого він хоче і що для нього буде важливим.
Використовуючи у продажах психологічні техніки, ви створюєте міцний фундамент для свого успіху. До уважного і кваліфікованого продавця людина не тільки повернеться, але і порекомендує його своїм знайомим.