
Одним з найважливіших інструментів в роботі будь-якого бізнесу є залучення клієнтів. Завоювати довіру і лояльність клієнтів можна тільки завдяки індивідуальному відношенню. Виходячи з цього, існує кілька способів, які допоможуть привернути увагу клієнтів до вашого бізнесу.
- Правильне визначення цільової аудиторії.
Для того щоб розвиватися і залучати нових клієнтів важливо розуміти, хто складає цільову аудиторію. Цільова аудиторія – це безпосередньо потенційні покупці продукту. Так, наприклад, ідеолог маркетингу Гарі Хелберт вважає, що перед відкриттям будь-якого бізнесу необхідно розуміти – чого ви хочете найбільше?
- Створення своєї унікальної торговельної пропозиції
Унікальна торгова пропозиція – це зброя проти конкурентів, оскільки саме тут ви можете представити свої конкурентні переваги. Провідні маркетологи радять взяти стопку паперу і на кожному окремому листочку написати свою перевагу або відміну, і після цього сісти і вибрати свої найкращі риси, що виділяють вас на тлі конкурентів.
- Обгрунтування своїх заяв
Виконуючи будь-які маркетингові заяви, їх необхідно підкріплювати свідоцтвами або доказами, щоб зломити «опір» деяких клієнтів, які не хочуть їм вірити.
- Призвести гарне враження на клієнта
У центрі будь-якого бізнесу повинен бути клієнт. Тому всі елементи бізнесу необхідно направляти на формування загального образу, де в центрі обов’язково повинен бути клієнт. Так, наприклад, один зоомагазин створив вітрину для тих, хто вперше купує акваріум, де були представлені всі необхідні пристосування, акваріум та докладний опис.
- Холодні дзвінки
Ця технологія має на увазі під собою дзвінки по певній базі номерів з вже підготовленою промовою (скриптом). У скриптах зазвичай міститься пропозиція, заклик до дії і дедлайн.
- Інтернет
Залучити клієнтів і підвищити рівень продажів можна за допомогою сучасних технологій та правильно розробленої реклами, яка дозволяє бути «на виду» у споживачів.
- Флаєри, листівки
Рекламні кампанії з роздачею листівок або флаєрів – це відмінний варіант стимуляції населення на вчинення незапланованих купівель. Флаєра зазвичай друкують під якусь конкретну акцію і роздають їх в місцях великого скупчення людей.
- Постійні зміни
Щоб постійно бути на слуху у споживача необхідно постійно доповнювати і розширювати свій асортимент, а також завжди тримати руку на пульсі сучасних ринкових тенденцій.
Безумовно, що це далеко не повний перелік засобів залучення клієнтів, але навіть застосування декількох цих інструментів допоможе отримати постійних і лояльних клієнтів. Не варто забувати, що навіть сама маленька зміна веде до кращого!